Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Poslovanje spletne trgovine GreenPassion.si (v nadaljevanju »spletna stran«) ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot). Upoštevamo tudi priporočila Gospodarske zbornice Slovenije in drugih organov, ki narekujejo prakse e-poslovanja.
Spletna trgovina GreenPassion.si omogoča preko spletnega naslova http://www.greenpassion.si nakup izdelkov, ki so predstavljeni v ponudbi. Spletno trgovino upravlja podjetje Green Passion d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«), pogoje poslovanja pa določa ta dokument.
Z uporabo spletne trgovine uporabnik soglaša z določbami, zapisanimi v pogojih poslovanja, prav tako soglaša z določbami, ki urejajo obdelavo osebnih podatkov in so zapisane v Pravilniku o zasebnosti.
Razpoložljivost, lastnosti in cene izdelkov v ponudbi se lahko spreminjajo, prav tako se spreminjajo davki in dajatve, ki veljajo pri spletnem nakupovanju izdelkov iz naše ponudbe. Pri spletnem naročilu se upoštevajo podatki, ki so veljavni v trenutku dokončne potrditve naročila. Prav tako se ob potrditvi naročila postavi rok dobave naročenih izdelkov. Na rok dobave lahko nekateri dejavniki vplivajo tudi po oddaji in potrditvi naročila, zato se lahko ta spremeni – o tem bomo stranko pravočasno obvestili preko e-poštnega naslova ali telefonske številke, oddane ob naročilu.
Cene izdelkov so prikazane z vključenim DDV ob predstavitvi izdelkov in pred nakupom v nakupovalni košarici. Pred zaključkom nakupa so razvidne cene vseh vključenih izdelkov ter stroški poštnine. Povzetek naročila s ceno izdelkov in stroški poštnine prejme kupec tudi na svoj e-poštni naslov, ki ga je oddal ob naročilu.

 

Dokončna potrditev naročila

Ob oddaji spletnega naročila kupec na svoj e-poštni naslov prejme potrditev naročila. V sporočilu so vključeni podatki o naročilu in predvidenem roku dostave. Sporočilo ob oddaji spletnega naročila velja kot dokončna potrditev naročila.
Če želi kupec po oddaji naročila naročilo preklicati ali spremeniti, lahko to stori preko e-pošte ali telefonske številke ponudnika.

 

Dostopnost informacij

Ponudnik kupcem stalno zagotavlja dostopnost informacij, ki so ključne za varno in zakonito uporabo spletne trgovine. To so naslednje informacije:

Podatki o podjetju, ki upravlja s spletno trgovino
Kontaktni podatki ponudnika, ki omogočajo hitro komunikacijo
Bistveni podatki o izdelkih v ponudbi
Podatek o dobavljivosti izdelkov in pričakovanih rokih dostave
Podatki o pogojih dostave izdelka
Točne cene izdelkov z vključenimi davki in točna cena dostave
Podatki o možnostih plačila in dostave
Podatki o časovni veljavnosti ponudbe
Pogoji odstopa od pogodbe in časovni roki za odstop od pogodbe
Podatki o stroških v primeru vračila izdelka
Podatki o možnostih pritožb, vključno s kontaktnimi podatki

 

Podatki o podjetju

S spletno trgovino GreenPassion.si upravlja podjetje Green Passion d.o.o.
Green Passion d.o.o.
Trg komandanta Staneta 8
1000 Ljubljana.
Davčna številka: SI 79463983
Matična številka: 8382212000
Telefonska številka: +386 40 600 729
E-poštni naslov: contact@greenpassion.si
Kontaktni podatki so v uporabi za komunikacijo glede naročil ter za morebitne ugovore, pripombe ali pritožbe.

 

Postopek spletnega nakupa

Funkcionalnosti spletne trgovine omogočajo enostavno izbiro in nakup izdelkov iz ponudbe. Naročilo izdelkov velja kot sklenitev prodajne pogodbe in se v celoti opravi preko spleta.
Kupci lahko izbirajo med izdelki, ki so predstavljeni v ponudbi pod zavihkom Trgovina. Predstavljeni so vsi izdelki v ponudbi, prikazane so tudi cene z vključenim DDV. Ob izbiri izdelka se prikaže stran s podrobnim opisom izdelka in možnostjo nakupa izdelka. Izdelek je možno dodati v nakupovalno košarico že neposredno iz predstavitve ponudbe, s klikom na gumb »Dodaj v košarico«.
Uporabnik lahko do nakupovalne košarice dostopa s klikom na gumb »Prikaži košarico«, ki po dodajanju izdelka v košarico nadomesti gumb »Dodaj v košarico«. Košarica ponuja pregled izbranih izdelkov in seštevek cen. Omogoča tudi prilagoditev naročila – odstranjevanje izdelkov iz košarice in uporabo kupona. Prav tako omogoča košarica nadaljevanje nakupa s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno«.
Uporabnik se lahko pred nakupom preko spleta registrira ali pa nakup opravi kot gost. V obeh primerih bo moral posredovati nujne podatke, ki so potrebni za uspešen zaključek naročila. V tem koraku vpiše uporabnik svoje osebne in kontaktne podatke ter naslov za plačilo in dostavo, lahko doda tudi komentar ob svojem naročilu.
Pred zaključkom naročila mora uporabnik izbrati način dostave in način plačila. V zadnjem koraku pred potrditvijo naročila je prikazan povzetek naročila vključno s cenami izdelkov in stroški dostave. Pred zaključkom naročila mora uporabnik prebrati pogoje poslovanja in soglašati z določili.
V trenutku oddaje naročila se naročilo zabeleži v sistemu spletne trgovine, potrdilo pa se skupaj s povzetkom naročila pošlje tudi na e-poštni naslov kupca. S tem se smatra naročilo kot zaključeno, začne teči rok dostave – predvideni rok je prikazan ob potrdilu naročila.

 

Način dostave

Kupec ima v zadnjem koraku naročila možnost izbire različnih načinov dostave. Ob teh so prikazani tudi stroški dostave za vsako možnost.
Ponudnik si za dobavo naročenih izdelkov pridržuje pravico izbire dostavne službe, ki bo delo opravila najbolj učinkovito. Ponudnik po oddaji naročenih izdelkov v dostavo ne odgovarja za morebitne zaplete pri delu dostavne službe.

 

Način plačila

Kupec lahko v nakupnem procesu izbira med razpoložljivimi načini plačila, ki so prikazani v zadnjem koraku nakupa. Ponudnik ne krije stroškov, ki lahko nastanejo pri izbiri različnih načinov plačila, na primer bančnih provizij.

 

Pregled naročila

Skozi celoten nakupni proces so prikazani vsi potrebni podatki o izdelkih in naročilu. V nakupovalni košarici je prikazan povzetek naročila, vključno s cenami posameznih izdelkov. Pred zaključkom naročila so glede na izbrani način dostave in plačila prikazani še stroški dostave in končni znesek.

 

Zaključek naročila in dokončna potrditev

Ob oddaji naročila preko spletne trgovine se sklene prodajna pogodba. Prikazan je povzetek naročila z vsemi cenami in stroški, povzetek se posreduje tudi na e-poštni naslov kupca.

 

Odstop od naročila

Uporabnik lahko po oddaji naročila naročilo spremeni ali prekliče. Ponudnik zahteve za spremembo ali preklic naročila sprejema preko objavljenih komunikacijskih kanalov – telefonske številke in e-poštnega naslova.

 

Cene

V ponudbi izdelkov so predstavljene cene, ki že vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cene nimajo določene veljavnosti, veljavne so cene, navedene v trenutku oddaje naročila. Navedene cene veljajo le za naročila, ki ustrezajo pogojem poslovanja. Ob izbiri različnih načinov plačila in možnosti dostave se lahko cene pred zaključkom naročila spremenijo.
Cene izdelkov in pripadajoče dajatve se lahko spremenijo. Če se cena spremeni pred zaključkom naročila, bo kupec o tem obveščen pred potrditvijo naročila. Če se cena spremeni v času obdelave naročila, bo ponudnik kupca posebej obvestil in skušal naročilo izvesti po prvotni ceni ali najti ustrezno alternativno rešitev.
Cene in pogoji nakupa veljajo od potrditve naročila in jih v tem času ni mogoče spreminjati. Predstavitve izdelkov lahko vključujejo napačne cene, pridržujemo si pravico do spremembe cen izdelkov brez predhodne najave.
Ob potrditvi naročila se sklene prodajna pogodba, ki je shranjena na strežniku ponudnika. Kupcu je prodajna pogodba dostopna preko e-pošte.

 

Vsebina spletne trgovine

Spletna trgovina vsebuje podatke o izdelkih v ponudbi ter druge informacije, ki so potrebne za varno in zanesljivo spletno nakupovanje. Izdelki v ponudbi so predstavljeni z opisi in slikami, ki služijo kot pomoč pri izbiri izdelkov. Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Predvsem lahko nekoliko odstopajo barvni odtenki in videz izdelkov.

 

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

Ob zaključku nakupa preko spletne trgovine se sklene prodajna pogodba na daljavo. Pri tem ima kupec skladno s 43. členom ZVPot pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe, ne da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. V tem primeru lahko ob vračilu izdelkov nastane strošek pošiljanja, ki ga krije kupec. Omenjeni zakon določa, da lahko kupec vrne naročene izdelke brez kakršnegakoli razloga, saj to narekuje narava prodajne pogodbe, ki je sklenjena na daljavo. V tem primeru je namreč možno, da kupec ni bil v celoti obveščen o vseh lastnostih izdelkov in jih ni mogel neposredno razbrati, ali pa se iz kakšnega drugega razloga premisli in želi od pogodbe odstopiti. Pri sklepanju pogodbe na daljavo pa kupec ne pridobi dodatnih pravic v primerjavi z običajnim nakupom v prodajalni. Tako ni možno vračilo izdelkov, ki so bili v trajanju odpovednega roka redno v uporabi – kupec lahko blago le preveri in preizkusi, kar zadošča za odločitev o vračilu. Preizkušanje, ki odstopa od navedenega, se lahko šteje za uporabo blaga, s tem pa kupec izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pred odstopom od pogodbe mora kupec namero sporočiti preko komunikacijskih kanalov ponudnika. Kupec mora blago vrniti v 30 dneh od obvestila, da namerava odstopiti od pogodbe. Ponudnik opravi vračilo plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 30 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.
Pravica do odstopa od pogodbe velja le v primeru, da kupec vrača nepoškodovane izdelke v nespremenjeni količini. Izjema je blago, ki se uniči, poškoduje, izgubi ali pa se mu spremeni količina, ne da bi na to vplival kupec.
Ponudnik si pridržuje pravico, da na stroške kupca zavrne vračilo izdelkov, če se ti izkažejo za uporabljene, poškodovane ali manjkajoče. Izdelek je možno vrniti le, če pošiljka vsebuje vse pripadajoče elemente in izdelki niso uporabljeni.
Kupnina za vrnjene izdelke se vrne na plačilno sredstvo, ki je bilo uporabljeno za izvedbo plačila.

 

Ukrepi v primeru poškodovane pošiljke

Če kupec prejme poškodovano pošiljko, mora že ob prejemu blaga podati reklamacijo ponudniku ali dostavni službi. Kupec takšne pošiljke ni dolžan sprejeti in jo lahko zavrne.

 

Dostava

Izdelki v ponudbi spletne trgovine so razpoložljivi v različnih dostavnih rokih. Ponudnik odpremlja naročene izdelke v najkrajšem možnem času – v primeru, da naročenih izdelkov ni na zalogi, kupca obvesti o predvidenem roku dobave od dobavitelja oziroma o nerazpoložljivosti izdelka.
Kupec v procesu nakupa odda naslov za dostavo in izbere način dostave. Od izbranega načina dostave je odvisno, kako bo potekala dostava izbranih izdelkov. Dostavna služba bo pošiljko dostavila do naslova, ki je bil naveden ob naročilu, in po možnosti osebno vročila kupcu. V primeru, da naslovnik na naslovu ni dosegljiv, bo dostavna služba pustila obvestilo o pošiljki in zadržala paket z možnostjo prevzema ali ponovne dostave.
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe načinov dostave in izbire drugih dostavnih služb. Prav tako se lahko spremenijo stroški dostave.

 

Varovanje osebnih podatkov

V postopku naročila ponudnik od uporabnika pridobi osebne podatke, ki so nujno potrebni za zaključek nakupa in izvedbo naročila. Ob izvedbi plačila se zberejo tudi bančni podatki, ki so nujni za izvedbo plačila. Zbrane podatke ponudnik obdeluje v skladu z uredbo GDPR in določili Pravilnika o zasebnosti. Osebne podatke ponudnik deli s tretjimi osebami, ki so vključene v postopek izvedbe naročila – kontaktni podatki in naslov za dostavo se posredujejo dostavni službi. Bančni podatki se za potrebe plačila posredujejo banki. Druge fizične ali pravne osebe nimajo dostopa do osebnih podatkov, ki se zbirajo v postopku nakupa. Ponudnik osebne podatke hrani in obdeluje v skladu z veljavnimi predpisi, po izteku predpisanih rokov hranjenja tovrstnih podatkov pa se ti izbrišejo.
Zbrani podatki so nujni za učinkovito izvedbo naročila. Kontaktne podatke ponudnik uporabi za obveščanje o stanju naročila in ostalo potrebno komunikacijo, bančni podatki pa so nujni za izvedbo plačila. Zbrani podatki se za druge namene ne uporabljajo in niso posredovani tretjim osebam. Ponudnik zbrane podatke hrani v skladu z določili veljavne zakonodaje, z organizacijskimi in tehničnimi ukrepi pa jih ščiti pred dostopom, širjenjem, izgubo ali uničenjem.

 

Varstvo otrok

Ponudnik ne sprejema naročil od mladoletnih oseb, ki ne podajo izrecnega soglasja staršev ali skrbnikov. Prav tako ponudnik vse komunikacije, namenjene otrokom, prilagodi njihovi starosti in jasno predstavi njihov namen, da ne izkorišča zaupljivosti in pomanjkanja izkušenj otrok. Ponudnik ne ponuja prostega dostopa do izdelkov, storitev ali vsebin, ki so škodljivi za otroke.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne sprejema osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Zbranih osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, ponudnik ne sme izdajati tretji osebi, z izjemo staršev oziroma skrbnikov.

Omejitev odgovornosti

Lastnosti izdelkov, roki dostave in cene se lahko hitro spreminjajo, tako da lahko vsebina spletne trgovine zastara. Ponudnik po najboljših močeh posodablja vsebino spletne trgovine ter zagotavlja ažurnost in pravilnost predstavljenih podatkov, a ne more zagotoviti popolne skladnosti. V primeru, da pride do neskladja, bo ponudnik kupca o tem obvestil in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.

Pritožbe in spori

Ponudnik v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov sprejema pritožbe in ugovore ter se trudi vzdrževati učinkovit sistem obravnavanja morebitnih pritožb. Kupci morebitne pritožbe naslovijo na kontaktni e-poštni naslov ponudnika, preko katerega poteka nadaljnja komunikacija. Oseba, odgovorna za upravljanje odnosov s strankami, potrdi prejem pritožbe in oblikuje postopek razrešitve spora ter sproti obvešča o poteku postopka.
Ponudnik si prizadeva morebitne spore rešiti sporazumno in brez nepotrebnih stroškov. V ta namen je vzpostavljena služba za upravljanje odnosov s strankami, ki prevzame postopek razrešitve spora brez potrebe po sodnem reševanju, ki bi prineslo visoke stroške.

 

Zürich, im März 2017