0
Košarica

Splošni pogoji.

Splošni pogoji spletne trgovine Green Passion v lasti podjetja GREEN PASSION D.O.O., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

PODATKI O PODJETJU
Green Passion, trgovina in posredništvo, d.o.o., Argentinska ulica 16, 1000 Ljubljana
Prevzemno mesto: Argentinska ulica 16, 1000 Ljubljana
Matična številka: 8382212000
Davčna številka: SI79463983
TRR: IBAN SI56 0201 9026 2982 045 (Nova Ljubljanska banka d.d.)
Okrožno sodišče v Ljubljani je dne 28.02.2019 vpisalo Green Passion d.o.o. v sodni register (Srg 2019/6705)

Uporabnika spletne trgovine Green Passion (v nadaljevanju »kupec«) zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). S spletno trgovino Green Passion (v nadaljevanju »ponudnik«) upravlja podjetje Green Passion d.o.o., Argentinska ulica 16, 1000 Ljubljana.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

NAKUP
Za uspešen nakup kupec ne potrebuje registracije. Obvezno pa je potrebno vpisati veljavne podatke: telefonsko številko in elektronski naslov, kjer se naročilo preveri, v kolikor je to potrebno. Kupec prejme na elektronsko sporočilo o kupljenih izdelkih. Kupec jih ima možnost preklicati, dokler se ne odda v obdelavo. V kolikor ga ne prekliče, se smatra, da se kupec strinja z nakupom.

NAKUP ZA PRAVNE OSEBE
Pravna oseba nakupa v spletni trgovini ne more opraviti. Za nakup naj pravna oseba kontaktira družbo Green Passion d.o.o. na elektronski naslov contact@greenpassion.si ali na telefonsko številko +386 (0) 70 966 966.

REGISTRACIJA
Z registracijo na www.greenpassion.si/moj-racun/ postanete član Green Passion. Pravico do nakupa v spletni trgovini Green Passion imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila.

Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca enako. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

CENE
Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Green Passion ažurirajo in spreminjajo pogosto in hitro. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Lahko se zgodi, da se morebitne spremembe podatkov ne popravijo pravočasno v spletni trgovini, vendar bomo kupca skušali pravočasno obvestiti o morebitnih spremembah, ter mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen (ter vsebinskih in tekstovnih sprememb) v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.

NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu preko GLS,
  • po predračunu na račun podjetja Green Passion d.o.o.,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, BA Maestro).

DOSTAVA
Vsi dostavni stroški so navedeni ob koncu nakupa. Za naročila nad 70,00 € je dostava BRAZPLAČNA. Stroški dostave so v primeru dostavne službe GLS 3,40 EUR. Drugih skritih stroškov ni. Poštnina se ob naročilu samodejno prišteje pred zaključkom naročila. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu. Pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Čas dostave: naročeno blago je pripravljeno in odpremljeno v 1-5 delovnih dneh po prejemu naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odpreme blaga ne izvaja. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi, bo ponudnik o tem obvestil kupca po elektronski pošti ali telefonu v roku treh delovnih dni od prejetja naročila. Vse dodatne informacije kupec lahko dobi na contact@greenpassion.si ali na telefon 070 966 966.

GREEN PASSION d.o.o. – CENIK DOSTAVE

Cenik dostave paketov po Sloveniji

kg Cena na paket
do 2 kg 3,40 EUR
do 5 kg 3,60 EUR
do 10 kg 3,90 EUR
do 15 kg 4,50 EUR
do 20 kg 4,70 EUR
do 30 kg 5,00 EUR
do 40 kg 5,30 EUR

Cenik dostave paketov po Evropi

do 2 kg do 5 kg do 10 kg do 20 kg do 30 kg do 40 kg
Cona 1 11,50 EUR 13,30 EUR 13,75 EUR 14,40 EUR 16,30 EUR 18,75 EUR
Cona 2 14,15 EUR 15,20 EUR 15,75 EUR 16,30 EUR 19,00 EUR 20,70 EUR
Cona 3 16,85 EUR 17,95 EUR 19,60 EUR 21,20 EUR 23,40 EUR 25,80 EUR
Cona 4 21,80 EUR 23,10 EUR 24,60 EUR 26,10 EUR 28,60 EUR 31,80 EUR
Cona 5 31,80 EUR 32,50 EUR 36,60 EUR 39,80 EUR 45,20 EUR 62,80 EUR
Cona 6 34,10 EUR 34,90 EUR 35,50 EUR 36,60 EUR 37,70 EUR 53,75 EUR
Hrvaška 8,75 EUR 8,80 EUR 9,35 EUR 10,15 EUR 11,20 EUR 14,21 EUR
Grčija 18,40 EUR 39,10 EUR 64,70 EUR 84,70 EUR 116,90 EUR 141,00 EUR

 

Cona 1 Avstrija, Nemčija, Luksemburg, Nizozemska, Belgija
Cona 2 Italija, Danska
Cona 3 Madžarska, Francija, Poljska, Češka, Slovaška, GBR, Litva, Monako
Cona 4 Romunija, Španija, Švedska, Estonija, Latvija, Finska, Srbija
Cona 5 Portugalska, Švica, Irska, Turčija
Cona 6 Bolgarija, Norveška
Hrvaška Hrvaška
Grčija Grćija

RAČUN
Ponudnik ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v paketu ali v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

IZROČITEV PAKETA
Dostavna služba GLS kupca obvesti, kdaj mu bo dostavljen paket. V primeru, da kupec ne sprejme paketa, se ta vrne nazaj na naš naslov.

PROMOCIJSKE KODE
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine greenpassion.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila ali drugih medijih. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna, Kode za popust se NE seštevajo, razen v kolikor je to navedeno drugače.

Uporaba kode za popust (KODA KUPONA):

  • izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico,
  • v okence »koda kupona« vpišete kodo za popust in kliknete gumb »uporabi kupon«
  • za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust
  • ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za poput avtomatsko odšteje od cene vašega naročila, ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

POSTOPEK NAKUPA

  1. Izbira izdelka
    Na spletni strani www.greenpassion.si izberite izdelek in kliknite na povezavo »Dodaj v košarico«. Sistem te obvesti, da je bil artikel uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite gumb »Nadaljuj nakupovanje«. Če želite pogledati, katere izdelke že imate v košarici kliknete gumb »Košarica. Če pa želite zaključiti nakup, kliknete gumb »Na blagajno« in sistem vas vodi v zaključek nakupa.
  2. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice
    Na spletni strani www.greenpassion.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na križec pri posameznem izdelku. Če želi kupec dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo »Nadaljuj nakupovanje«. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj v spletno trgovino.
  3. Nakupovalna košarica
    V košarici so prikazani izdelki, ki ste jih izbrali. Če imate veljavno kodo za popust, jo vpišite v ustrezno polje »Koda kupona« in kliknite gumb »Unovči kupon«. Prav tako se vam pokaže vmesni seštevek/cena, z že vključenim DDV ter način dostave. Za zaključek naročila kliknete gumb »Nadaljuj na blagajno«.
  4. Zaključek nakupa
    Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja:- Podatki plačnika: izpolniti morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, država, ulica, poštna številka, mesto, telefon, elektronski naslov), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
    – Vaše naročilo: prikazani so izbrani izdelki, delni znesek nakupa, način in strošek dostave, končni znesek naročila ter način plačila.
    – Dostavi na drug naslov: sistem vam ponudi možnost, da naročene izdelke pošljemo na drug naslov. Izpolnite zahtevane podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, država, ulica, poštna številka, mesto).Po vnosu vseh zahtevanih podatkov, kliknete gumb »kupite sedaj« in nakup je zaključen. Izpišejo se vam podrobnosti o našem bančnem računu ter podrobnosti naročila.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
  • Green Passion lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

ODSTOP OD NAROČILA

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (contact@greenpassion.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
  • Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Green Passion d.o.o., Argentinska ulica 16, 1000 Ljubljana, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila prejetaga blaga. Paketov z odkupnino ne sprejemamo.
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.
  • Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve blaga potrošniku, ki zlorablja pravico do odstopa od pogodbe skladno z 43.č čl. ZVPot (Zakon o varstvu potrošnikov)
  • Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do dostopa od pogodbe uveljavlja z veljavno zakonodajo.

PRAVICE DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE NE VELJAJO ZA HRANO TER IZDELKE ZA VSAKODNEVNO UPORABO (krema, kapljice, mazilo). To je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov člen 43.a, ki navaja izjeme. Prav tako odstop od pogodbe ni mogoč za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (skladno z 2. tč. 5. odst. 43.č člena ZVPot).

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem (2 leti). Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Uveljavljanje stvarne napake
Kot potrošnik imate pravico, da uveljavljate svoje pravice iz naslova stvarne napake ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki).
Napaka na izdelku je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:

  • odpravo napake,
  • vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako,
  • zamenjavo blaga
  • vračilo plačanega zneska.

Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čim prej kontaktirajte na telefonsko številko 070 966 966 ali contact@greenpassion.si in priložite vaš račun ali številko naročila. V najkrajšem možnem času vam bomo ponudili zamenjavo artikla ali možnost za vračilo kupnine.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.

Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora podjetje v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.

Pravico uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 37. člena naprej).

OSEBNI PODATKI

Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Ponudnik zbira naslednje podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov za dostavo,
  • podjetje oz. naziv pravne osebe in davčno številko (če je uporabnik pravna oseba),
  • naslov elektronske pošte,
  • kontaktno telefonsko številko,
  • druge podatke, ki jih kupec prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini,
  • druge podatke, ki jih kupec prostovoljno doda naknadno v svojem profilu,žza pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo kupci, upravljalec ne odgovarja.

Zbiratelj osebnih podatkov je podjetje Green Passion d.o.o., Argentinska ulica 16, 1000 Ljubljana.

Ponudnik teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval kupcu ali drugi vpleteni osebi. Ponudnik bo podatke kupcev uporabil za proces obveščanja in odpošiljanja naročenih izdelkov. Ponudnik lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov kupcev ne bo kršena v nobeni obliki.

Dostavni službi GLS bo ponudnik zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov.

Ponudnik ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja kupca posredoval osebnih oz. drugih podatkov kupca tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke kupca, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu.

Če želite, da greenpassion.si izbriše vse vaše osebne podatke, nam prosimo pošljite elektronsko pošto na contact@greenpassion.si. Izbrisali bomo zgodovino vaših nakupov (torej vsa vaša pretekla naročila in vse podatke, povezane z njimi) ter vaš elektronski naslov v našem e-mail sistemu. Drugih podatkov o vas ne shranjujemo (kreditnih kartic, ipd.) oziroma vas ne moremo identificirati iz njih (brskanje po spletni strani ipd.).

Če želite izvedeti, katere podatke sploh imamo o vas (zgodovino nakupov, npr.), pišite na contact@greenpassion.si. Vse o novi evropski uredbi (GDPR), ki ureja vaše in naše pravice glede uporabe podatkov, najdete na strani Evropske komisije.

Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede te politike zasebnosti, nam to lahko sporočite na elektronski naslov: contact@greenpassion.si.

PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina greenpassion.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka in logotip sta v lasti podjetja Green Passion d.o.o.

PRITOŽBE, REKLAMACIJE IN SPORI
Green Passion spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova contact@greenpassion.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Green Passion bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Podjetje Green Passion d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Green Passion prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Green Passion, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV
Vse informacije na straneh spletne trgovine Green Passion (www.greenpassion.si), so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s super živili posvetujete s svojim zdravnikom.

PRAVILA NAGRADNIH IGER

  1. Organizator nagradne igre je podjetje Green Passion d.o.o., Argentinska ulica 16, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju organizator). Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.
  2. K nagradni igri lahko pristopijo uporabniki spletne trgovine, ki sprejemajo te pogoje sodelovanja v nagradnem žrebanju, so državljani Republike Slovenije s stalnim bivališčem v Republiki Sloveniji in so starejši od 18 let.
  3. V primeru, ko nagradna igra poteka prek spletnega družabnega omrežja Facebook, lahko v nagradni igri sodelujejo vse osebe, ki so v okviru spletnega družabnega omrežja Facebook pridružene posameznemu Profilu, na katerem poteka nagradna igra oziroma vse osebe, ki so na tem Profilu kliknile gumb »Všeč mi je.« oziroma »Like«, razen če besedilo razpisane nagradne igre ne predvideva drugače.
  4. V nagradnem žrebanju ne smejo sodelovati zaposleni v podjetju Green Passion d.o.o., ter njihovi ožji družinski člani. Če je dobitnik nagrade mladoletna oseba, morajo starši ali skrbniki podpisati izjavo, da se strinjajo s prejemom nagrade.
  5. Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.
  6. Ob koncu nagradne igre bo med udeležence, ki izpolnjujejo zahtevane pogoje za sodelovanje, podeljena nagrada na podlagi naključne funkcije računalniškega izbora ali komisije organizatorja. Prireditelj je po želji lahko prisoten.
  7. Nagrada je opredeljena v razpisu. Nagrade ni mogoče zamenjati za kakršno koli drugo nagrado ali za denar.
  8. Izžrebanec bo o nagradi obveščen po e-pošti, prevzema pa jo od prireditelja. Nagrajenec je dolžan pisno potrditi prevzem nagrade v roku 7 dni in podati podatke, potrebne za prevzem nagrade (ime, priimek, naslov, davčna številka) na naslov contact@greenpassion.si. V kolikor se nagrajenec ne javi v roku 7 dni, nagrada preide na drugega izžrebanca.
  9. Davek od nagrade plača nagrajenec.
  10. Vsak sodelujoči v naši nagradni igri ali nagradnem glasovanju se strinja, da je njegov e-mail lahko posredovan prireditelju nagradne igre.
  11. Sodelujoči v nagradnem žrebanju lahko v času trajanja nagradnega žrebanja prekliče sodelovanje v nagradnem žrebanju, s čimer bodo njegovi osebni podatki izbrisani iz baze osebnih podatkov. Za prekinitev sodelovanja v nagradnem žrebanju mora podati zahtevek na elektronski naslov contact@greenpassion.si
  12. Organizator si pridržuje pravico do sprememb pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradnega žrebanja bo organizator udeležence obveščal z objavami na spletni strani greenpassion.si.

PIŠKOTKI
Green Passion uporablja piškotke, s katerimi merimo obisk, izboljšujemo uporabniško izkušnjo in občasno pokažemo kakšen oglas. S temi piškotki vas ne moremo identificirati na spletu, nimamo dostopa do vašega računalnika ali vašega brskanja po spletu.

Poleg piškotkov, nujni za delovanje strani, uporabljamo še:

  • Google Analytics / pomaga nam spremljati obisk spletne strani greenpassion.si / trajanje piškotka: do 6 mesecev
  • Facebook / pomaga nam prikazati vam zanimive vsebine oglase greenpassion.si na Facebooku / trajanje piškotka: do 1 leta
  • Analitične piškotke (heatmap) / trajanje piškotkov: do 6 mesecev

Piškotke lahko izbrišete ali onemogočite z nastavitvami v vašem brskalniku. Če onemogočite piškotke, vam nekateri deli spletne strani greenpassion.si morda ne bodo delovali pravilno (nakupovalna košarica ipd.).

Pogoji poslovanja veljajo od 04.11.2019 dalje do preklica.